Home Forums Inbraakschade inbraakschade

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • michael90
    Deelnemer
    Aantal berichten: 1

    Een goededsg. Er is 1.5j geleden bij mij ingebroken. Best veel spullen meegenomen. Verzekering heeft expert ingeschakeld. Die kwam dtelde schade vast en was opgelost.
    Hen toen veel angst gehad en verzekering zei neem een kluis anker hem in de muur en bewaar alle spullen daar goed in. Wij dus kluis gekocht gemonteerd foto gemaakt en naar verzekerong gestuurd
    Nou waren wij dus 2w geleden weg gegaan van huis. Rond 1u. Mn buurvrouw had de afstandsbediening voor de lampen. Zij zei zaterdag dst myn keukelamp aanwas en mgn boven lamp van mijn zoontje zijn slaapkamer.
    Maarja iedereen laat wel eens lamp aan dus ik zei ja ik ga niet 1u terug fietse voor die lampen.
    Zondag had ik met myn schoonmoeddr over haar stenen in achteruin’pas nieiwe woning’ dat ik myn slijptol wel kom halen om de laatse rij en hoeken te slijpen. Ik naar huis gefiets. Slijptol uit schuur gepakt. En dacht df naar toilet lampen uitdoen en dan weer terug fietsen 1u.
    Ik kom binnen en zie weer myn raam eruit gebroken.
    Dus ik val gewoon in elkaar van verdriet. Omdat dit nu de 2e x is .
    Ik polotie gebelt. Alles was weg. De kluis 2 tvs dvd spelers blurays 2 pcs 2 laptops ‘oudere’ camera en inhoid van de kluis. Met AL. ons spaargeld sierADEN HARDESCHIJF. Met fotos van de bevallingen. Alles dus. Nu kreeg ik een exper. Die is 5 min binnen geweest en ging. Na veel bellen werd elkekeer een ander verhaal vertelt. Nu heeft die exper dus gezegt dat hij het niet vertrouwd en is een recherge van zelfde exper bureau ingeschakeld omdat ze mij verdenken vsn fraudem
    Al myn bonnen zaten netjes in de kluis. En ik betaal altijd alles contant. En vinden ze vreemd
    Terwijl ik van sommige aankopen binnen heb waar ook wcht contant betaald opstaat. En ja waarom heeft u zoveel geld in kluis… Ja omdst ik dat fijner vond maar er nu zeker van geleerd heb. Maar elk jr vakantiegeld belastingeld bewaarden wij daar in. En hun zitten constant maar over myn geld. Terwijl ik weet dat een verzekering geld maar tot 500 vergoed ofzo. En zeggen ze ja hoe komt u aan dit geld. Uheeft een pc laten bouwen door een vriend. Dus u geeft hem 2500 eiro dit dat. Ze wouden nr van die jongen van de buren mijn 06 nr provider alles. Alles werd ook opgenomen ik voel me een dader. En als ik internet lees word ik straks gewoon als fraudeur neer gezet. Ik heb 2 kinderen slaap al slecht ben 5 kilo kwijt sinds de 30e . ik weet mij geen raad meer?

    • Dit onderwerp is gewijzigd 7 jaren, 8 maanden geleden door michael90. Reden: bijvoeging
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.